Svetainės informacijos rodyklė

Atnaujinta: 19 rugpjūčio 2018
Parašyta 02 liepos 2018
Peržiūros: 705

Birželio pradžioje 2B klasės mokiniai dalyvavo netradicinėje geografijos–istorijos pamokoje „Turizmo geografija Žemaitijos istorinėse vietovėse“.  Pamokos maršrutas ėjo pro Kražius, Medvėgalio piliakalnį, Telšius, Platelius, Plungę, Rietavą. Kražiuose aplankėme XVII a. jėzuitų  kolegiją – dabar M.K.Sarbievijaus kultūros centrą, lipome į Vytauto kalną.

Toliau keliavome link Medvėgalio piliakalnio. Mokiniai buvo pasiruošę pabūti gidais - papasakoti apie to krašto įžymybes ir istorinius įvykius, o Telšiuose mus lydėjo ir apie miestą pasakojo vietinis žemaitis. Plateliuose sužinojome, kokius virtuvės įrankius žmonės naudojo gamindami maistą, ragavome senovinio žemaitiško pyrago. Visiems didelį įspūdį paliko Šaltojo karo muziejus – tai vienintelė Europoje ekspozicija, įrengta Sovietų Sąjungos požeminiame balistinių raketų komplekse. Plungėje ir Rietave susipažinome su kunigaikščių Oginskių kultūriniu palikimu, Rietavo bažnyčioje pamatėme didįjį sietyną, kur pirmą kartą Lietuvoje buvo įžiebta elektra.

Kelionę organizavo geografijos mokytoja Rasa Preikšienė ir istorijos mokytoja Rasa Praniulienė