Svetainės informacijos rodyklė

Respublikinė konferencija „ŠIUOLAIKINĖS TECHNOLOGIJOS: PADEDA AR TRUKDO MOKYTIS?“

19. 04. 12
Atnaujinta: 16 balandžio 2019
Parašyta 12 balandžio 2019
Peržiūros: 413

konferencija refleksija
Šių metų balandžio 11-ą dieną gimnazijoje vyko Respublikinė bendrojo ugdymo mokyklų 9 - 12 (gimnazijų I-IV) klasių mokinių konferencija „Šiuolaikinės technologijos: padeda ar trukdo mokytis?“ Mokiniams pranešimus rengti padėjo ir darbą sekcijose moderavo VDU Šiuolaikinės komunikacijos katedros studentai. Konferencijos atidaryme buvo parodytas gimnazijos dramos studijos „DŽ“ etiudas „Dėmesio atakon“, kuriame atskleista pagrindinė technologijų naudojimo problema: kas ką atakuoja?
Iš viso konferencijoje buvo 137 dalyviai, 79 mokiniai, 53 pedagogai, studentai. Parengta 50 moksleivių pranešimų, kuriems vadovavo 38 mokytojai.
Darbas vyko sekcijose. Pranešimai aprėpė daugybę temų: nuo „Apps we can‘t live without“ („Programėlės, be kurių negalime gyventi“), „Kaip skaitmeninė biblioteka padeda mokytis“, „Grafinis lygčių ir nelygybių sprendimas naudojant informacines technologijas“, „Šiuolaikinių medijų įtaka žmogaus tapatumui“ ir kt.

Pranešimuose ir diskusijose gimnazistai kalbėjo apie tai, kad technologijos motyvuoja mokytis. Kartu mokiniai supranta pavojus, kylančius internetinėje erdvėje, kad reikia mokytis, kaip teisingai pasirinkti informaciją. Gimnazistai pažymėjo, kad mokytojai privalo sekti inovacijas kartu su mokiniais.

Mokytoja Rita Rakauskaitė

https://www.vdu.lt/lt/siuolaikines-technologijos-padeda-ar-trukdo-mokytis/
https://kpkc.lt/index.php/199-neformalusis-suaugusiuju-svietimas/naujienos/1280-siuolaikines-technologijos-padeda-ar-trukdo-mokytis

  • pradzia (3)
  • tezes 2
  • refleksija
  • pradzia (2)
  • išvados geras
  • 120
  • pradzia (6)
  • Karolis
  • atidarymas
  • pradzia (4)
  • tezes
  • pradzia (5)

Dabar naršo

Svetainėje lankosi 105 svečiai ir nėra prisijungusių narių

Mus rasite